NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE PRAKTYCZNE
DUŻY WYBÓR DIET
Swój Zestaw możesz wybrać z całej Oferty dostępnej na stronie www.dietific.pl. Możesz Zestaw skomponować jako dowolny wybór posiłków z różnych diet lub poprosić o personalizację Zestawu kontaktując się z BOK (zamowienia@dietific.pl, tel. +48 797 400 929). Otrzymasz od nas informacje o możliwości realizacji i wartości tego Zamówienia.
ELASTYCZNOŚĆ
– W trakcie trwania zamówienia możesz zmienić zamówiony rodzaj Zestawu i ilość posiłków. Żeby to zrobić skontaktuj się z naszym BOK (zamowienia@dietific.pl, tel. +48 797 400 929). Szczegółowe zasady znajdziesz w dalszej części Regulaminu.
– Możesz zaplanować dowolny harmonogram dostaw wybierając pasujące Ci terminy dostawy. Harmonogram możesz modyfikować. Pamiętaj, że odwołanie lub zgłoszenie chęci otrzymania dostawy musi do nas wpłynąć najpóźniej na 2 dni przed dostawą do godziny 18:00.
SZYBKIE ZAMÓWIENIE I DUŻY ZASIĘG DOSTAW
– Zamówienie możesz złożyć za pośrednictwem Formularza Zamówienia na naszej stronie internetowej (www.dietific.pl) i w Panelu Klienta (https://panel.dietific.pl/pl/auth/login), mailowo, telefonicznie. Po dokonaniu płatności Twoje Zamówienie jest aktywne i realizujemy je zgodnie z pasującym Ci harmonogramem.
– Zestawy dostarczamy w obrębie większych miast w całej Polsce. Aktualny zakres i warunki godzinowe w poszczególnych rejonach dostępne są na stronie internetowej: https://www.dietific.pl/miasta/
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG PRZYGOTOWANIA I DOSTAWY
CATERINGU DIETETYCZNEGO
§1
WSTĘP
- Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki świadczenia usług przygotowywania i dostawy Cateringu dietetycznego Dietific.
- Właścicielem marki Dietific jest DTFC Eat Good Sp. z o. o. Sp. K., zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem 0000844600, NIP: 6762581369, z siedzibą w Krakowie, ul. Zagrody 31, 30-318 Kraków.
§2
DEFINICJE
- Artykuły dodatkowe – artykuły dodatkowe znajdujące się w Ofercie Usługodawcy, które mogą zostać zamówione przez Klienta do Zestawów. Klient nie ma możliwości złożenia Zamówienia wyłącznie na Artykuły dodatkowe;
- BOK – Biuro Obsługi Klienta Dietific;
- Catering dietetyczny, Zestaw – zestaw posiłków, o określonych dla danego pakietu cechach żywieniowych, wskazanych szczegółowo w Ofercie Usługodawcy, w tym na stronie Serwisu Internetowego, które są dostarczane do Klienta, na warunkach i w sposób określony w Regulaminie.
- Cennik – cennik Usług dostępny w ofercie Usługodawcy, w tym na stronie Serwisu Internetowego;
- Dietific – DTFC Eat Good Sp. z o. o. Sp. K., zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem 0000844600, NIP: 6762581369, z siedzibą w Krakowie, ul. Zagrody 31, 30-318 Kraków;
- Formularz Zamówienia – formularz dostępny w Serwisie Internetowym umożliwiający dokonanie Zamówienia;
- Konto Klienta – zbiór informacji o Kliencie (w tym danych adresowych Klienta oraz historii jego zamówień) znajdujący się w systemie teleinformatycznym Usługodawcy;
- Oferta – obowiązujący w Dietific zbiór asortymentowy usług obejmujących przygotowanie i dostawę Zestawów, wraz z ich specyfikacją oraz opisem sposobu realizacji Usługi wraz z obowiązującym Cennikiem udostępniany Klientom przez Usługodawcę za pośrednictwem różnych nośników (np. foldery, ulotki, serwis Facebook) oraz w Serwisie Internetowym. Oferta nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów art. 66 i 661 Kodeksu cywilnego, powinna być traktowana jako zaproszenie do składania ofert;
- Okres Abonamentowy – okres czasu, w trakcie którego Usługodawca realizuje na rzecz Klienta Usługę na Zamówione Zestawy, wyrażony w ilości zamówionych Zestawów, przypisanych do poszczególnych dat;
- Panel Klienta – usługa polegająca na udostępnieniu Klientowi narzędzi niezbędnych do zarządzania Zamówieniami, dostępna w Serwisie Internetowym Usługodawcy;
- Program Lojalnościowy – program w ramach, którego Klienci posiadający Konto Klienta mogą gromadzić punkty, przyznawane na zasadach określonych w Regulaminie, które mogą być wymieniane na rabaty podczas zakupu Zestawów, kompletne Zestawy oraz nagrody rzeczowe;
- Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług przygotowania i dostawy Cateringu dietetycznego;
- Serwis Internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem dietific.pl, którego integralną część stanowi znajdujący się w nim „Regulamin Serwisu Internetowego i Polityka Prywatności Dietific”;
- Umowa – umowa zawierana na odległość pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, której przedmiotem jest realizacja Usługi przygotowywania i dostawy Cateringu dietetycznego, zgodnie z warunkami określonymi w Zamówieniu;
- Usługa – usługa przygotowania i dostawy Cateringu dietetycznego, realizowana przez Usługodawcę na warunkach określonych w Regulaminie;
- Usługobiorca, Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która korzysta z Usług świadczonych przez Usługodawcę na podstawie Regulaminu;
- Usługodawca, Sprzedawca – Spółka DTFC Eat Good Sp. z o. o. Sp. K., zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem 0000844600, NIP: 6762581369, z siedzibą w Krakowie, ul. Zagrody 31, 30-318 Kraków świadcząca Usługi Cateringu dietetycznego;
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, składane w sposób przewidziany w Regulaminie, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy;
- Zestaw indywidualny – Zestaw składający się z dowolnej ilości posiłków pochodzących z różnych wariantów diet i kaloryczności;
- Zestaw spersonalizowany – Zestaw skomponowany przez dietetyka Usługodawcy, ograniczający wybrane przez Klienta składniki;
- Zestaw testowy – dowolny, jednodniowy Zestaw w promocyjnej cenie, który może być złożony jednorazowo przez Klienta lub potencjalnego Klienta.
§3
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia Usług na rzecz Klienta w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie.
- Klient korzystający z Usług świadczonych przez Usługodawcę zobowiązany jest do przestrzegania Regulaminu.
- Treści prezentowane w Serwisie Internetowym, a w szczególności ogłoszenia, reklamy, cenniki, inne informacje, nie są ofertą w rozumieniu przepisów art. 66 i 661 Kodeksu cywilnego, lecz winny być traktowane jako zaproszenie do składania ofert.
- Kontakt z Usługodawcą odbywa się:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: zamowienia@dietific.pl
- za pośrednictwem infolinii BOK pod numerem: +48 797 400 929, w godzinach pracy:
poniedziałek – piątek 6:00-18:00
sobota – 9:00-18:00
niedziela – nieczynne
Godziny te mogą zostać zmienione w dniach ustawowo wolnych od pracy oraz w dniach świąt państwowych.
§4
CATERING DIETETYCZNY DIETIFIC
- W zależności od rodzaju określonej diety (np. codzienne zdrowe, odżywianie, dieta redukcyjna, dieta dla osób aktywnych), układu surowcowego (np. wszystkie surowce, surowce wegetariańskie) czy wariantu kalorycznego, Usługodawca oferuje różne typy Cateringu dietetycznego wyszczególnione w Ofercie oraz w Serwisie Internetowym.
- Klient może wybrać dowolny z oferowanych Zestawów.
- Usługodawca deklaruje, że:
- wszystkie posiłki w ramach danego Zestawu są zgodne z założeniami przewidzianymi dla danej diety;
- do opracowywania menu i receptur do poszczególnych rodzajów diet zatrudnia wyłącznie dyplomowanych dietetyków;
- wszystkie oferowane w ramach Cateringu dietetycznego posiłki są zgodne z zasadami przygotowywania żywności wynikającymi z Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o Bezpieczeństwie Żywności i Żywienia;
- posiłki są przygotowywane w profesjonalnej kuchni cateringowej z wdrożonym systemem HACCP i pod stałym nadzorem dyplomowanych technologów żywności.
- Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r., Usługodawca informuje, iż w posiłkach składających się na Zestawy mogą występować określone grupy alergenów pokarmowych. Szczegółowe informacje o możliwości występowania określonych grup alergenów pokarmowych (np. zboża zawierające gluten w diecie standard, ryby w diecie Wege & Fish) są podawane przy poszczególnych Zestawach znajdujących się w Ofercie Usługodawcy.
- Szczegółowy skład poszczególnych posiłków wchodzących w skład Cateringu dietetycznego wraz z listą alergenów znajduje się w Serwisie Internetowym Usługodawcy oraz na etykiecie dołączonej do każdego z poszczególnych posiłków.
- Ze względu na system organizacji produkcji, Usługodawca zwraca uwagę, że osoby cierpiące na alergie pokarmowe powinny przed dokonaniem Zamówienia, skonsultować możliwość korzystania z Cateringu dietetycznego w sposób bezpieczny dla zdrowia. Konsultacja taka powinna zostać przeprowadzona za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem zamowienia@dietific.pl lub telefonicznie pod numerem +48 797 400 929. Usługodawca zastrzega, że w przypadku niedokonania takiej konsultacji przez Klienta przed złożeniem Zamówienia, Sprzedawca nie będzie ponosił odpowiedzialności za problemy medyczne na tle alergii pokarmowej występujące u Klienta po spożyciu posiłków wchodzących w skład Zestawu.
- Catering dietetyczny dostępny jest zarówno w formie kompletnych i zbilansowanych pakietów dietetycznych jak i w opcji „wyboru posiłków”, w ramach której Klient sam wybiera poszczególne posiłki z dostępnego menu. Usługodawca zaznacza, że skorzystanie z opcji „wyboru posiłków” wpływa na wartość odżywczą otrzymanego Zestawu, która może być różna od wartości deklarowanej w Ofercie. Wymiana posiłków w obrębie oferowanych Zestawów odbywa się bezpłatnie. Warunkiem korzystania z opcji „wyboru posiłków” jest posiadanie Panelu Klienta.
- Podstawowy Zestaw składa się z 5 posiłków, będących podstawą zbilansowanej diety na cały dzień. Klient może zrezygnować z dowolnej ilości posiłków w wybranym typie Zestawu, za co przysługuje obniżenie ceny Zestawu zgodnie z obowiązującym Cennikiem.
- Klient ma możliwość zamówienia Zestawu indywidualnego, składającego się z dowolnej ilości posiłków pochodzących z różnych wariantów diet i kaloryczności. Zamówienie Zestawu indywidualnego odbywa się za pośrednictwem BOK i podlega osobnej wycenie. Ostateczna cena Zestawu indywidualnego podawana jest do wiadomości Klienta przed złożeniem Zamówienia.
- Usługodawca nie przewiduje możliwości wykluczania składników z Zestawów zgodnie z życzeniem Klienta (chyba, że jest ono zawarte w Ofercie i wynika z układu surowcowego danego wariantu diety).
- Usługodawca przewiduje możliwość stworzenia dla Klienta Zestawu spersonalizowanego, w ramach którego wybrany przez Klienta składnik, zostanie ograniczony. Zamówienie Zestawu spersonalizowanego odbywa się za pośrednictwem BOK i podlega osobnej wycenie. Ostateczna cena Zestawu spersonalizowanego podawana jest do wiadomości Klienta przed złożeniem Zamówienia.
- Klient ma prawo zmienić typ i wariant Zestawu z jakiego korzysta w trakcie trwania Okresu Abonamentowego. W celu dokonania zmiany na wariant w wyższej cenie konieczna jest odpowiednia dopłata. W przypadku zmiany na wariant w niższej cenie, różnica nie podlega zwrotowi. Klient może wykorzystać różnicę w cenie Zestawów wyłącznie przy kolejnym Zamówieniu.
- Klient może zamówić jeden lub więcej Zestawów.
- W ramach świadczonej Usługi Klient może dołączyć do Cateringu dietetycznego Artykuły dodatkowe jeżeli znajdują się one w Ofercie. Usługodawca zastrzega przy tym, że zamówienie Artykułów dodatkowych możliwe jest jedynie łącznie z zamówieniem Zestawu.
- Ceny Usług w Ofercie Usługodawcy (w tym widoczne w Serwisie Internetowym) są podane w złotych polskich i są cenami łącznymi, to jest zawierają podatki, koszty dostawy i inne koszty konieczne do realizacji Usługi.
§5
ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA I ZAWARCIE UMOWY
- Poprzez złożenie Zamówienia, Klient wyraża chęć zawarcia Umowy ze Sprzedawcą.
- Warunkiem złożenia Zamówienia jest zaakceptowanie przez Klienta Regulaminu.
- Przy składaniu Zamówienia Klient podaje dane niezbędne do jego realizacji, w tym:
- typ i wariant wybranego Zestawu;
- adres dostawy;
- preferowane godziny dostawy;
- numer kontaktowy do osoby odbierającej dostawę;
- datę pierwszej dostawy;
- długość Okresu Abonamentowego.
- Klient może złożyć Zamówienie za pośrednictwem:
- Formularza Zamówienia dostępnego w Serwisie Internetowym oraz w Panelu Klienta;
- pracownika BOK za pomocą poczty elektronicznej, komunikatorów internetowych lub telefonicznie.
- Procedura składania zamówienia przez Formularz Zamówienia:
- wybór parametrów świadczonej Usługi – rodzaj Zestawu, adres dostawy, czas trwania wyrażony przez ilość zamawianych Zestawów przypisanych do poszczególnych dat. Ostateczna cena za Usługę zostanie wyświetlona po wskazaniu wszystkich parametrów;
- potwierdzenie zapoznania się z Regulaminem;
- zatwierdzenie Zamówienia przez Klienta. Zatwierdzenie Zamówienia przez Klienta stanowi złożenie Usługodawcy oferty zawarcia Umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego;
- dokonanie płatności przez Klienta. W przypadku nieotrzymania w ciągu dwóch dni od złożenia Zamówienia zapłaty na rachunek Usługodawcy lub podmiotów pośredniczących w transakcji online (tpay), Zamówienie nie jest uznawane za prawidłowo złożone, co oznacza, że Umowa nie dochodzi do skutku, a Zamówienie nie zostanie zrealizowane. W takiej sytuacji należy złożyć nowe Zamówienie. ;
- weryfikacja Zamówienia przez BOK. Weryfikacja odbywa się w godzinach pracy BOK. Pracownicy BOK weryfikują poprawność Zamówienia i możliwość jego realizacji;
- nadanie przez BOK statusu zamówienia – aktywne;
- przesłanie do Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji.
- W przypadku Zamówienia składanego przez Formularz Zamówienia, zawarcie Umowy następuje w momencie otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji, które Usługodawca przesyła na wskazany podczas składania Zamówienia adres poczty elektronicznej. Informacje zawarte w potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia do realizacji, dotyczące wybranych parametrów Usługi oraz danych dostawy są wiążące dla Usługodawcy.
- Jeżeli z przyczyn technicznych lub organizacyjnych Zamówienie złożone za pośrednictwem Formularza Zamówienia nie może być zrealizowane Umowa nie zostaje zawarta, a Usługodawca niezwłocznie zwraca pobrane od Klienta środki za pośrednictwem tego samego kanału jakim zostały pobrane, chyba że Klient zastrzeże, że chce aby środki zostały mu zwrócone w inny sposób.
- Klient może złożyć Zamówienie poprzez bezpośredni kontakt z pracownikiem BOK za pomocą poczty elektronicznej, komunikatorów internetowych lub telefonicznie.
- Procedura składania Zamówienia za pośrednictwem pracownika BOK
- Klient przekazuje do BOK dane dotyczące Zamówienia;
- na podstawie danych podanych przez Klienta, pracownicy BOK wprowadzają Zamówienie do systemu informatycznego Usługodawcy;
- po wprowadzeniu danych, pracownicy BOK wysyłają do Klienta uzupełniony Formularz Zamówienia drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany podczas składania Zamówienia;
- Formularz Zamówienia zawiera informacje dotyczące wybranych parametrów Usługi i danych dostawy oraz szczegółowe dane dotyczące ceny Usługi i formy płatności. Przesłanie Klientowi Formularza Zamówienia przez BOK stanowi złożenie Klientowi oferty zawarcia Umowy;
- Klient dokonuje płatności za Zamówienie. Dokonanie płatności za Zamówienie oznacza, że Klient potwierdza poprawność danych zawartych w przesłanym Formularzu Zamówienia.
- W przypadku Zamówienia składanego za pośrednictwem pracownika BOK, zawarcie Umowy następuje w momencie dokonania płatności za Zamówienie przez Klienta.
- W przypadku gdy Klient w czasie składania Zamówienia telefonicznie za pośrednictwem pracownika BOK, nie wskaże adresu poczty elektronicznej na który Usługodawca może wysłać uzupełniony Formularz Zamówienia, pracownik BOK po wprowadzeniu danych dotyczących Zamówienia do systemu informatycznego Usługodawcy, odczyta je Klientowi. Wówczas Klient jest zobowiązany do zgłoszenia wszelkich nieprawidłowości związanych z danymi dotyczącymi Zamówienia. Brak uwag ze strony Klienta poczytuje się za akceptację Zamówienia w formie w jakiej zostało ono wprowadzone do systemu informatycznego Usługodawcy.
- Rozpoczęcie realizacji Usługi uzależnione jest od daty pierwszej dostawy wskazanej w przyjętym Zamówieniu zgodnie z harmonogramem dostaw oraz od dokonania płatności przez Klienta zgodnie z warunkami wskazanymi w Regulaminie.
- Umowa pomiędzy Usługodawcą i Klientem wygasa z dniem realizacji ostatniej dostawy wynikającej z przyjętego harmonogramu dostaw w ramach Okresu Abonamentowego.
- Klient ma możliwość złożenia Zamówienia również za pośrednictwem zewnętrznych serwisów internetowych, w których Usługodawca prezentuje swoją Ofertę (cateromarket.pl). Zamówienie Zestawów za pośrednictwem tych serwisów odbywa się zgodnie z regulaminem funkcjonowania tych serwisów. Realizacja Zamówienia będzie odbywała się zgodnie z Regulaminem Usługodawcy, chyba że regulamin serwisu pośredniczącego w sprzedaży stanowi inaczej.
§6
METODY PŁATNOŚCI
- Usługodawca umożliwia następujące metody płatności:
- przelew tradycyjny na rachunek bankowy Usługodawcy prowadzony przez ING bank o numerze: 2510 9025 9000 0000 0153 7682 15, w tytule przelewu należy podać imię i nazwisko Klienta oraz tytuł „opłata za catering dietetyczny”;
- przelew online lub płatność kartą za pośrednictwem serwisu t-pay.
- Opłatę za złożone Zamówienie należy uiścić w pełnej kwocie, najpóźniej w terminie na 2 dni przed datą, na którą zaplanowana jest pierwsza dostawa, do godz. 18:00. W przypadku braku płatności w określonym terminie, Zamówienie zostaje anulowane.
- Za skuteczne dokonanie płatności uważa się zarejestrowanie wpłaty, w terminie o którym mowa w ust. 2, na koncie Usługodawcy lub w serwisie tpay. Jeżeli Klient dokonuje płatności przelewem tradycyjnym w terminie uniemożliwiającym zaksięgowanie środków na koncie Usługodawcy przed, terminem o którym mowa w ust. 2, Klient zobowiązany jest do przesłania potwierdzenia przelewu na adres: zamowienia@dietific.pl, w przeciwnym wypadku Zamówienie zostanie anulowane.
- Na życzenie Klienta po otrzymaniu stosownych danych Usługodawca wystawia fakturę VAT. Chęć otrzymania dokumentu VAT należy zgłosić podczas składania Zamówienia jednocześnie podając numer NIP.
§7
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA ORAZ DOSTAWA CATERINGU DIETETYCZNEGO DIETIFIC
- Warunkiem realizacji dostaw jest skuteczne dokonanie płatności za złożone i przyjęte do realizacji Zamówienie.
- Zamówienia są przyjmowane z wyprzedzeniem pozwalającym Usługodawcy na staranne przygotowanie Zamówienia. Czas realizacji Zamówienia jest przedstawiony w tabeli poniżej: